Digital Marketing - modul 3:

Google Ads

- Optimér din online indsats med Google Ads (tidl. Google Adwords)

Kurset er for dig, der gerne vil eller allerede nu arbejder med annoncering på Google, og som gerne vil blive inspireret til at ramme en endnu større målgruppe. 

Det får du:

  • Et modul bestående af en kursusdag samt E-learning før og efter kursusdagen
  • Viden om effektiv annoncering på Google
  • Konkrete værktøjer til at optimere dine Google Ads 
  • Kursusbevis

Indhold

  • Introduktion til Google Ads
  • Lær at lave en god og succesfuld AdWords strategi
  • Forstå de forskellige målretningsmuligheder og budstrategier
  • Introduktion til søgeordsanalyse, søgeordstyper og søgeordsvolume
  • Hvordan skriver du gode, relevante annoncetekster, der resulterer i flere relevante kliks
  • Introduktion til gode landingssider samt splittests af annoncer og landingssider
  • Målgruppevalg og introduktion til remarketing AdWords
  • Optimering af kampagner med henblik på at sænke prisen og samtidig øge kvaliteten af dine kampagner

 

Deltagerprofil & -forudsætninger

Kurset er for dig, der gerne vil eller i en periode har arbejdet med annoncering på Google og som gerne vil blive inspireret, når det kommer til at ramme en endnu større målgruppe. 

Obs! Du skal medbringe egen PC eller Mac til kurset.

 

Om underviseren

Morten Holm er Head of Digital hos Speak Media DK. Speak Media hjælper i praksis virksomheder med alt fra digital synlighed via SEO og AdWords til eksekvering af en social media strategi. Gennem mange års arbejde med Online Markedsføring har han opnået en bred og dyb viden. Morten rådgiver i dag nationale og internationale virksomheder, samt offentlige institutioner om online markedsføring.

Han er dagligt aktiv på LinkedIn, hvor han blogger og har over 16.000 kontakter og følgere. Du kan følge med i hans blog her: https://www.linkedin.com/in/mortenholmdk/

Forplejning

Dette kursus kan tilbydes til særpris bla. på baggrund af reducerede omkostninger til forplejning. Der vil blive serveret sandwiches eller smørrebrød til frokost samt lidt sødt om eftermiddagen. Der vil være vand, the, kaffe og frugt til rådighed hele dagen.

 

Samlet forløb i Digital Marketing - 5 kurser

Du kan tilmelde dig Digital Marketing, modul 1 som et separat kursus eller du kan tilmelde dig hele kursusforløbet Digital Marketing, kursus 1-5 på en gang og opnå en samlet rabatpris.

Forløbet Digital Marketing består af følgende 5 kurser:

Praktisk info

 
Priser

CA-medlemspris:
kr. 1.790,- (ekskl. moms)

Normalpris:
kr. 2.990,- (ekskl. moms)

Varighed
1 dag (6 lektioner)

Dato og tid
Nye datoer er på vej

Sted
CA Gentofte
Smakkedalen 2
2820 Gentofte

Samlet forløb i Digital Marketing - 5 kurser

Du kan tilmelde dig Digital Marketing, modul 1 som et separat kursus eller du kan tilmelde dig hele kursusforløbet Digital Marketing, kursus 1-5 på en gang og opnå en samlet rabatpris.

Forløbet Digital Marketing består af følgende 5 kurser: