Unilever

Unilever er en af verdens førende koncerner inden for forbrugsgoder, som producerer og sælger omkring 400 forskellige varemærker i mere end 190 lande.

 

Hver dag bruger 2,5 milliarder mennesker, fordelt på 190 lande, et af Unilevers 400 brands. Unilever ejer mærker som Dove, Knorr, Neutral, Magnum, Ben & Jerry’s, Lipton og mange flere, fordelt over tre produktkategorier: Beauty & Personal Care, Home Care og Food & Refreshment.

Varemærker med vision

Unilevers filosofi er at gøre bæredygtig levevis en almindelighed ved at halvere deres miljøbelastning og øge deres sociale indflydelse. Virksomhedens formål er ganske simpelt: at gøre en bæredygtig levevis tilgængelig for alle. Med dette begreb mener de, at de gerne vil være med til at skabe en verden, hvor vi alle kan leve godt og inden for jordklodens naturlige begrænsninger. Sammen med deres bredere fællesskab - partnere, leverandører og indbyggere - gør de fremskridt.

Imens virksomheden vokser, arbejder de aktivt på: sundhed og trivsel, miljøpåvirkning, samt forbedring af menneskers eksistensgrundlag.

Rúni og Dina fik job på Company Day

En snak med direktør Jesper Just på Company Day endte med job til både Dina Hsu og Rúni Mortensen. Et godt førstehåndsindtryk banede vejen til samtalen, så de begge fik job i it-virksomheden Procon Solution.