Webinar

Relationer på jobbet

Relationer på jobbet er vigtige for vores trivsel og dermed også for vores præstationer. For de relationer, vi indgår i, påvirker og udvikler os.

TID OG STED

Tilmeld ved at klikke på knappen herunder
09. februar 2021
CA Webinar
09:00
10:00

OM ARRANGEMENTET

Den vigtigste faktor for at gå glad på arbejdet, er for langt de fleste ”gode kolleger". Det viser undersøgelser blandt CA's medlemmer.

”Andre mennesker er den bedste modgift mod livet nedture".
Citatet fra bogen ”At lykkes” skrevet af psykolog Martin Seligmann

Med andre ord er gode kolleger, venner og relationer et must for, at du trives i din dagligdag!

Indhold
I dette webinar er der fokus på de organisatoriske og professionelle relationer. Relationerne kan have faglig, social eller personlig karakter, og vi ser på værdien og betydningen af relationerne.

Det er ikke antallet af relationer, der har betydning for din trivsel, men kvaliteten af dine relationer og hvordan du kommunikerer med dem. En anden afgørende faktor er virksomhedens kultur og organisationsstruktur. Den spiller en væsentlig rolle for din trivsel.

Mål & Udbytte
- Du får indsigt i hvilken betydning relationer har på din trivsel!
- Du får indsigt i hvilken indflydelse virksomhedskulturen og strukturen har på din trivsel!
- Du får konkrete værktøjer til hvordan du kan opbygge og vedligeholde vigtige relationer!

Bemærk
Dette er et ud af 4 webinarer om trivsel. Du kan tilmelde ét enkelt eller få hele pakken ved at tilmelde dig alle 4 webinarer (de skal dog tilmeldes individuelt). Temaet for de andre webinarer ser du nedenfor.

- Trives du på jobbet – ellers arbejder du bare?
- Forandringer - måske en ny ulighed
- Siger du nogen gange "ja" når du burde sige "nej"
- Relationer på jobbet

Målgruppe
CA medlemmer der ønsker indsigt og redskaber, der kan øge trivsel på jobbet.

Praktisk information
Du får snarest tilsendt link til webinaret på mail, når du har tilmeldt dig. Gem gerne i din kalender, og vær opmærksom på, om mailen kan være havnet i dit spam-filter.

To timer før webinarstart – modtager du en reminder mail – igen med link til selve webinaret. På selve dagen, log dig på 5-10 min. før start, for at tjekke lyd og teknik. Registrerer dig som gæst gerne med både fornavn og efternavn, og brug headset for en god lydoplevelse.

Webinaret optages ikke til eksternt brug og sendes derfor ikke ud efterfølgende. Dette af hensyn til GDPR regler, da vi ofte arbejder med aktiv deltagelse i form af åbne mikrofoner og kameraer m.m. Vær derfor OBS. på, at det ikke er tilladt at optage eller videresende indholdet fra CA’s webinarer/arrangementer mv. uden forudgående aftale med os.

Du kan på ca.dk (under medlemstilbud) se alle vores øvrige tilbud samt datoer og tidspunkter for de kommende webinarer.