Webinar

Relationer på jobbet

Relationer på jobbet er vigtige for vores trivsel og dermed også for vores præstationer. For de relationer, vi indgår i, påvirker og udvikler os.

TID OG STED

Tilmeld ved at klikke på knappen herunder
26. august 2020
CA Webinar
08:30
09:30

OM ARRANGEMENTET

Den vigtigste faktor for at gå glad på arbejdet, er for langt de fleste ”gode kolleger". Det viser undersøgelser blandt CA's medlemmer.

”Andre mennesker er den bedste modgift mod livet nedture".
Citatet fra bogen ”At lykkes” skrevet af psykolog Martin Seligmann

Med andre ord er gode kolleger, venner og relationer et must for, at du trives i din dagligdag!

Indhold
I dette webinar er der fokus på de organisatoriske og professionelle relationer. Relationerne kan have faglig, social eller personlig karakter, og vi ser på værdien og betydningen af relationerne.

Det er ikke antallet af relationer, der har betydning for din trivsel, men kvaliteten af dine relationer og hvordan du kommunikerer med dem. En anden afgørende faktor er virksomhedens kultur og organisationsstruktur. Den spiller en væsentlig rolle for din trivsel.

Mål & Udbytte
- Du får indsigt i hvilken betydning relationer har på din trivsel!
- Du får indsigt i hvilken indflydelse virksomhedskulturen og strukturen har på din trivsel!
- Du får konkrete værktøjer til hvordan du kan opbygge og vedligeholde vigtige relationer!

Bemærk
Dette er et ud af 4 webinarer om trivsel. Du kan tilmelde ét enkelt eller få hele pakken ved at tilmelde dig alle 4 webinarer (de skal dog tilmeldes individuelt). Temaet for de andre webinarer ser du nedenfor.

- Trives du på jobbet – ellers arbejder du bare?
- Forandringer - måske en ny ulighed
- Siger du nogen gange "ja" når du burde sige "nej"
- Relationer på jobbet

Målgruppe
CA medlemmer der ønsker indsigt og redskaber, der kan øge trivsel på jobbet.

Forudsætninger for at deltage
Du skal have en PC eller MAC med den seneste version af Adobe Flash Player installeret og med internetadgang. Desuden skal du anvende et headset eller benytte dig af de højttalere, der er indbygget i din PC/MAC.. Vær gerne opmærksom på, at din bekræftelsesmail kan være havnet i dit spam-filter

Praktisk info
Link til webinaret vil blive tilsendt til deltagere pr. e-mail dagen før webinarstart
- Log ind på webinaret ved brug af det fremsendte link (URL) og registrer dig selv som gæst (brug både fornavn og efternavn).
- Log ind i god tid og brug, og brug ”Audio Setup Wizard” (som du finder i menuen under Meetings) til at tjekke din lyd.