Webinar

Styrk dig selv og dit team

Få indsigt i dine 6 teamroller med PTT.
Via øget indsigt i teamroller, får du mulighed for at fokusere på at optimere, udvikle og sammensætte bæredygtige teams samt at forstå din egen rolle bedre.

TID OG STED

Tilmeld ved at klikke på knappen herunder
31. august 2021
CA Webinar
09:00
10:30

OM ARRANGEMENTET

Indhold
Webinaret varer 1,5 time, og bygger på aktiv deltagelse med kamera tændt og med åben dialog i breakout rooms. De 6 forskellige teamroller gennemgås:
Innovator, igangsætter, styrende, analysator, organisator og styrende

Du får indblik i rollernes kendetegn, styrker og udfordringer, både i relation til hinanden 1:1 og i relation til kommunikation i teams og projektarbejde.
Teamrollerne bygger på teamværktøjet People Test Team (PTT) fra People Test Systems, som er en kombination af en nuanceret personlighedstest og en teamtest.
Det er et krav, at du deltager i webinaret via din PC, så du kan downloade materiale der bruges på webinaret.

Dit udbytte
De indsigter du opnår, kan du med fordel gøre brug af i mange sammenhænge.
• Udvikling: Når du skal sammensætte, optimere og udvikle et team
• Ledelse: Når du er leder og har fokus på gruppedynamikker og ledelsesstil
• Rekruttering/jobsøgning: Når du rekrutterer eller søger job og skal finde det bedste match

Hvis du vælger at tage PTT testen efterfølgende, modtager du en rapport på mail med din teamrolleprofil. Den kan du arbejde videre med på egen hånd samt i dialog med enten venner, kolleger, teams og leder. Dine nye indsigter kan du bruge både i det daglige arbejde, i udviklingsprocesser - som fx MUS - og i din jobsøgning.
Du bliver med andre ord bedre til at skabe godt samarbejde. Skabe øget trivsel for dig selv og andre. Samt bevidst om klar kommunikation, så I forstår hinanden, selvom I har forskellige primære teamroller.

Målgruppe
CA-medlemmer, der ønsker at arbejde proaktivt med deres karriere og jobmål. Uanset om du er ledig eller i job.

Underviser
CA´s karriererådgivere, der er certificeret i People Test Systems værktøj Teamroller

Praktisk info
Webinaret er en vekselvirkning mellem oplæg, gruppearbejde og chat. I breakout rooms (online grupperum), forventer vi, at du har kamera og mikrofon sat til (dog ”mute” fra start), samt at du har pen og papir klar til noter og spørgsmål.
Du modtager en mail med link til webinaret, når du har tilmeldt dig.
Gem gerne dette link i din kalender. Vær opmærksom på, at mailen kan være havnet i dit spam-filter. To timer før webinarstart – modtager du en reminder mail – igen med link til selve webinaret.

På selve dagen log dig gerne på ti min. før start for at tjekke kamera, lyd og teknik. Registrer dig selv som gæst ved at bruge både fornavn og efternavn. Brug headset for en bedre oplevelse.

Webinaret optages ikke til eksternt brug og sendes derfor ikke ud efterfølgende. Dette af hensyn til GDPR regler. Vær derfor OBS. på, at det ikke er tilladt at optage eller videresende indholdet fra CA’s webinarer/arrangementer mv. uden forudgående aftale med os.

Du kan på ca.dk (under medlemstilbud) se alle vores øvrige tilbud samt datoer og tidspunkter for de kommende webinarer.