Nyt look til CA

CA har fået ny hjemmeside og nyt visuelt design. Men hvorfor nu det?

I de senere år har CA gennemgået en markant udvikling med både medlemsvækst og høj medlemstilfredshed. I brancheanalyser er CA de seneste to år placeret som den a-kasse med de mest tilfredse medlemmer, og CA har nu over 52.000 medlemmer - knap 20.000 medlemmer flere end for fem år siden. Det giver dog ikke anledning til at hvile på laurbærrene, mener CA’s direktør, Christian Sørbye Friis:

”Vi er stolte over at bevise, at excellent kundeservice og solid medlemsvækst går hånd i hånd. Det giver os blod på tanden til at gøre det endnu bedre”.

Netop ambitionen om at fortsætte den gode fremgang er baggrunden for, at CA nu skifter over til både nyt udseende og en opdateret webplatform.

”Trods den gode fremgang ved vi godt, at vi har masser af forbedringsmuligheder. Et nyt website og optimering af de tilhørende selvbetjeningsmuligheder har længe stået på vores ønskeseddel”, fortsætter Christian Sørbye Friis.

Nemmere navigation

Det nye website byder bl.a. på en helt ny arrangementsoversigt, der gør det nemt og enkelt at finde relevante arrangementer for CA’s medlemmer. Der er også  arbejdet indgående med brugeranalyser og informationsarkitektur, så sitet bliver så nemt at navigere på som muligt. Hjemmesiden er optimeret til at fungere på alle platforme herunder mobile enheder som tablets og smartphones.

Karrierepartner og nyt logo

CA foretager samtidig en meget synlig ændring med skift af logo og den generelle visuelle identitet. Ændringen handler om meget mere end blot at gøre det visuelle udtryk up-to-date, fortæller Jimmy Buchmann, der er kommunikations- og udviklingschef i CA:

”De medlemmer, der løbende benytter vores services, ved, at CA ikke kun er et sted, hvor man får sine dagpenge til tiden. CA er også en sparringspartner, som kan udvikle karrieren - både for ledige og folk i job - og det er med til at drive medlemstilfredsheden i top. Det er dog ikke altid lige tydeligt for dem, der sjældent er i kontakt med os. Derfor vil vi nu gøre fortællingen om, at CA også er medlemmernes Karrierepartner, mere eksplicit, så navnet ’CA’ nu kombineres med pay off’et 'Karrierepartner og a-kasse for højtuddannede i erhvervslivet'.

Nye aktiviteter og tilbud

Udover den nye hjemmeside og ny visuel identitet, lancerer CA i denne uge også nye aktiviteter i studiemiljøet, der er båret frem af billeder og tekster med medlemmers fortællinger om, hvor CA gør en forskel for netop dem.

I løbet af foråret styrker CA samtidig paletten af værktøjer til at fremme medlemmernes karrieremuligheder. Det sker ved lancering af Karrieremodellen™, der er en karriereprofil udarbejdet for det enkelte medlem, der tilbydes i samarbejde med Center For Ledelse.

”Med brugen af Karrieremodellen kan vi hjælpe alle typer af medlemmer til at træffe kloge valg omkring deres jobsøgning og karriere. Det vil give vores medlemmer et forspring i kampen om deres drømmejobs, og vi forventer at det samtidig vil have en stor effekt i forhold til den nye beskæftigelsesreform”, slutter Jimmy Buchmann.


Er du endnu ikke medlem af CA, kan du læse mere om fordelene ved CA her.

Endnu ikke medlem?

Er du endnu ikke medlem af CA, kan du læse mere om fordelene ved CA her.