E-bøger

12 tips til at fixe din LinkedIn-profil

E-bog 30 min.

I denne e-bog får du en tjekliste og 12 gode tips til, hvordan du helt konkret kan fixe din LinkedIn-profil, så den afspejler, hvor du er i dit arbejdsliv og hvor du gerne vil hen.

Barsel og jobsøgning

E-bog 140 min.

Skal du finde nyt arbejde under din barsel?

Brand dig selv på LinkedIn

E-bog 75 min.

Få fanget dine læsere på LinkedIn og få styrket dit brand med kommentarer, indlæg og artikler.

Få en god eksamen

E-bog 50 min.

Få gode råd og teknikker og kom godt igennem din eksamensforberedelse og eksamen.

Jobbet er dit

E-bog 103 min.

Stå stærkere i din jobsøgning. Start din kompetenceafklaring og få øvelser og inspiration til at skrive en træfsikker ansøgning og bliv klar til kommende jobsamtaler og tests.

Karriereskift - Skab nye veje i din karriere

E-bog 90 min.

Denne e-bog er skrevet til dig, der gerne vil arbejde aktivt med din karriererejse. Den kan støtte dig til nye overvejelser, hjælpe dig til at se muligheder, give inspiration og motivation til handling.

Lønguiden

E-bog 25 min.

Hvor meget skal du stige i løn? Og hvad er din plan B, hvis det ikke lykkes? CA's Lønguide er din læsning til forberedelsen, som giver dig gode råd og øvelser. Så kan du gå til din næste forhandling eller jobsamtale med overblik, klare mål og skarpe argumenter.

MUS - Få mere udvikling i jobbet

E-bog 25 min.

Denne bog handler om, hvordan du målrettet bruger udviklingssamtaler til at få mere udvikling i dit job. Hvis du ikke pt har Medarbejderudviklingssamtale/MUS, kan den også hjælpe dig med at få det.

Nå dine mål

E-bog 138 min.

Når du dit mål? Få værktøjer, der sikrer dig fremgang og arbejdsglæde. Det handler om målsætning og mindset. Så du holder motivationen hele vejen i mål.

Skriv dig til jobsamtalen

E-bog 35 min.

Her får du en guide til, hvordan du fixer de mest almindelige fejl i dit CV og i din ansøgning. Du får også skabeloner til det skarpe CV og den gode ansøgning.

Stresshåndtering

E-bog 70 min.

Lær, hvad stress er, og hvordan du kan håndtere den med hjælp fra bl.a. energiregnskab, hvile og apps. Du kan både bruge bogen som hjælp til dig selv og til at forstå, hvad der sker med andre, når stress bliver til overbelastning.

Stærk studietid

E-bog 88 min.

Få gode råd og konkrete øvelser til at holde fri med god samvittighed, etablere nogle gode studievaner og holde motivationen oppe igennem studiet.