Webinar:

Relationer på jobbet

Relationer på jobbet er vigtige for vores trivsel og dermed også for vores præstationer. For de relationer, vi indgår i, påvirker og udvikler os.

Den vigtigste faktor for at gå glad på arbejdet, er for langt de fleste ”gode kolleger". Det viser undersøgelser blandt CA's medlemmer.

”Andre mennesker er den bedste modgift mod livet nedture".
Citatet fra bogen ”At lykkes” skrevet af psykolog Martin Seligmann

Med andre ord er gode kolleger, venner og relationer et must for, at du trives i din dagligdag!

Indhold

I dette webinar er der fokus på de organisatoriske og professionelle relationer. Relationerne kan have faglig, social eller personlig karakter, og vi ser på værdien og betydningen af relationerne.

Det er ikke antallet af relationer, der har betydning for din trivsel, men kvaliteten af dine relationer og hvordan du kommunikerer med dem. En anden afgørende faktor er virksomhedens kultur og organisationsstruktur. Den spiller en væsentlig rolle for din trivsel.

Mål & Udbytte

  • Du får indsigt i hvilken betydning relationer har på din trivsel
  • Du får indsigt i hvilken indflydelse virksomhedskulturen og strukturen har på din trivsel
  • Du får konkrete værktøjer til hvordan du kan opbygge og vedligeholde vigtige relationer

Bemærk

Dette er et ud af 4 webinarer om trivsel. Du kan tilmelde dig éet enkelt eller få hele pakken ved at tilmelde dig alle 4 webinarer (de skal dog tilmeldes individuelt). Temaet for de andre webinarer ser du nedenfor. Find dem i oversigten over webinarer.

  • Trives du på jobbet – ellers arbejder du bare? 
  • Forandringer - måske en ny mulighed
  • Siger du nogle gange "ja", når du burde sige "nej"?
  • Relationer i arbejdslivet 

Målgruppe

CA medlemmer der ønsker indsigt og redskaber, der kan øge trivsel på jobbet.
Er du IKKE medlem af CA, kan du ligeledes tilmelde dig webinaret.

Forudsætninger for at deltage

Du skal have en PC eller MAC med den seneste version af Adobe Flash Player installeret og med internetadgang. Desuden skal du anvende et headset eller benytte dig af de højttalere, der er indbygget i din PC/MAC..

Praktisk info

Link til webinaret vil blive tilsendt til deltagere pr. e-mail 1-2 dage før webinarstart

Sidste tilmelding er derfor 2 dage før afholdelse

  • Log ind på webinaret ved brug af det fremsendte link (URL) og registrer dig selv som gæst (brug både fornavn og efternavn).
  • Log ind i god tid og brug, og brug ”Audio Setup Wizard” (som du finder i menuen under Meetings) til at tjekke din lyd.

Målgruppe

CA medlemmer der ønsker indsigt og redskaber der kan øge trivsel på jobbet.

Som ikke-medlem kan du også tilmelde dig til webinaret.

Trives du?

Dette webinar er en del af en serie på 4, der alle sætter fokus på din trivsel i jobbet.

Læs mere om de 3 øvrige webinarer her:

TID OG STED: Tilmeld ved at klikke på knappen herunder

15. maj 2019, 08:30-09:30 - CA Webinar | Tilmeld, medlem | Tilmeld, ikke-medlem