I CA kommunikerer vi digitalt

I CA sender vi næsten alle breve elektronisk via Selvbetjening. Visse breve sender vi også som vedhæftning til en mail. Hvis du ikke er tilmeldt Betalingsservice (BS), sender vi dig en opkrævning i eBoks.

Du får ikke nogen påmindelse med fysisk post, hvis du ikke åbner brevet i Selvbetjening. I stedet får du en mail fra os om, at der er post til dig.

Der er flere fordele for dig, ved at vi kommunikerer digitalt:

  • Kommunikationen bliver hurtigere tilgængelig, da du får besked med en e-mail, så snart der er post 
  • Vi sender en påmindelse via e-mail, hvis du ikke har åbnet et brev, hvor der er en svarfrist
  • Der går ikke noget tabt i posten, og alle breve fra CA er samlet et sted
  • Personfølsomme data er beskyttet     
  • Vi sparer portokroner, som vi i stedet kan bruge på øget medlemsservice på andre områder

Du kan kun helt undtagelsesvist blive fritaget for at kommunikere digitalt med CA – fx hvis du rent fysisk er forhindret i at kommunikere digitalt med os. I så fald skal du sende os en ansøgning om at blive fritaget.