I CA kommunikerer vi digitalt
I CA sender vi næsten alle breve elektronisk via Selvbetjening. Visse breve sender vi også som vedhæftning til en mail. Hvis du ikke er tilmeldt Betalingsservice (BS), sender vi dig en opkrævning i eBoks.
Du får ikke nogen påmindelse med fysisk post, hvis du ikke åbner brevet i Selvbetjening. I stedet får du en mail fra os om, at der er post til dig.
Der er flere fordele for dig, ved at vi kommunikerer digitalt:
- Kommunikationen bliver hurtigere tilgængelig, da du får besked med en e-mail, så snart der er post
- Vi sender en påmindelse via e-mail, hvis du ikke har åbnet et brev, hvor der er en svarfrist
- Der går ikke noget tabt i posten, og alle breve fra CA er samlet et sted
- Personfølsomme data er beskyttet
- Vi sparer portokroner, som vi i stedet kan bruge på øget medlemsservice på andre områder
Du kan kun helt undtagelsesvist blive fritaget for at kommunikere digitalt med CA – fx hvis du rent fysisk er forhindret i at kommunikere digitalt med os. I så fald skal du sende os en ansøgning om at blive fritaget.